Friday 6 May 2011

syukur,,tercapai hajat..=)


assalamualaikum!!
alhamdulillah,syukur ke hadrat Illahi,,hari ni Sya rasa gumbira dgn apa yg Sya capai,,=)



ok,,kalau last week,,.impian Sya mmg x tercapai utk lulus test jpj @ dapatkn lesen p...frust sgt2 sbb fail dua2 bhgn,,huhu,,trok kn???...


pagi2 lagi da bgn,,smgt nk g DELTA MAHSURI,,nak amik test jpj..smpai bus stand,jmpa 1 kakak nieyh,,mmg da jnji ngn dia..
mmg kami la org 1st kot smpai sne..huhu..pg2 lg..mne org nk dtg kn..

debaran kian terasa,,,arghhh,,yeah,aku boleh buat!!i trust myself,,


8.30 a.m:pegawai2 jpj datang dgn van mereka kaler dark blue,,hehe

9.00:ku sangka kn sebuah van je dtg,,dtg agi sebuah,,mnjadikn van tersbut ada 2..(almk,,ramainya,,,)

ok,da dftar dgn cik jpj,,pakai num giliran,,get ready!!

(asyk num awl2 je,,huhu,..mnggu lps.,num 4-sesi 1..mnggu ni num 5-nsb sesi 2)

hari ini,alhamdulillah,,ramai yg lulus..
4 org pertama,canteekkk litar..wah,jeles teramat...ni nk buat sungguh2 nieyh,,hehe

tp mkn lama ada plaq y kantoi,,adesss,,,cuak la pulak..

ttbe je,,'nombor 5 sesi 2'..aiyark,num tu mcm knl la...tp dimana ye??,,ops,,my turn,,
ok,,bismillah...Sya boleh ni,,(hati je la yg bkata2 ye,,)

wahh,,saya dah lps bukit,,cantekkk..=)..
parking...
3 pointer..
walla,,i pass..

(wlopon di sakat2 oleh pk cik jpj uh,,aduhhh..)


jln raya pulak,,,cuak dgr ceritera kwn2..huhu..

lmbt gak nk tnggu..jenuh Sya duk melangok kt situ..huhu..

and,,da smpai wktu,,almk,,viva la pulak..huhu

(xpe2,,try ur best!!)


bwk viva nieyh,,haish,,tensen den..haha..asl nk msuk gear je tersengguk-sengguk..aku xtkn clutch abes ke??tahla...p kesian la kat jpj sblh aku tuh...sempot agak nye dia pas naek kete ngn aku...p dlm hati sgt2 bersyukur,,nsb dia bg lulus,,huhu..thnx pak cik,,saya da mls nk g Delta tuh lg,,(p kne pegi gak nnt sbb nk amik lesen,,hehe)

kepada guru saya yg sgt baik hati,sporting,,xpena mara..wooww...thnx sgt2,,
Cg Basri,,,sya terhutang budi!!huhu...
lps nieyh,,boleh la Sya jln2..hehe..p mst terkial2 kalau org suh bwk mnual..cewahhh..
auto sudah,,ngee~~


n alhmdulillah,i got asasi bahasa arab at uiam...hehe..(p knpe la bpak den yg cek kn??x syok btol,,=(..hehe)

btw,,wishing u gudluck in what u do k!!
sayang korang,,thnx sbb da bg semangt kat Sya nieyh,,,


-sayang selalu-